söndag 5 oktober 2008

Slut på denna helg...

Ja då var denna helgen också slut, och i morrn är det måndag och skola igen. Knasig som är så längtar jag :p

Söndagen har varit riktigt trevlig. Började med en promenad i morse med Evelina. Sen har jag hunnit tvätta en massa och vika tvätt. Eftermiddagen spenderades med underbara vänner och en god blåbärspaj ;) Det är alltid lika trevligt att sitta och surra med Evelina och Camilla...

Hade tänkt försöka plugga lite i kväll, men som vanligt så fastnar jag vid datorn... :p Sitter och kollar kameror. Vill sååå gärna ha en ny...eller rättare sagt en till. Vill ha en systemkamera av nått slag, men jag har ju noll koll på vad som är bra och inte. Vad det är man ska kolla om... Sen är det ju synd att man inte har pengar så man bara kan åka och köpa en...

Fy attan vad det blåser här :s Inte kul alls...tycker det är riktigt läskigt faktiskt :p Hoppas det lugnar ner sig snart.

Slutsvammlat från mig för den här gången! Ha det gott! KRAM!!!

Inga kommentarer: