fredag 17 oktober 2008

Duktiga jag

Jag har hunnit varit duktig i dag. Har bakat dumlemuffins och en sockerkaka...och i kväll ska jag slänga i hop en marängbotten till tårtan jag ska göra i morgon.

Magnus fyller år i dag så då måste jag ju baka lite gott ;) Trots att det egentligen är det värsta jag vet :p Men muffinsen är väldigt goda...

Blev faktiskt glad då det ringde en tjej och ville beställa lite från oriflame med mig! Hoppas på att få in några till beställningar...lämnade på dagis om Rosa bandet kampanjen de har nu så jag hoppas att jag på måndag får några till beställningar ;)

Är det någon av er som läser som vill beställa nått? Säg bara till i så fall ;)

Ha en fortsatt trevlig dag...ska i allafall försöka med det själv... Håll tummarna att barnen bråkat klart för i dag...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!!! *MUMS* Tror jag kommer och våldgästar! Dumlemuffins och nybakt sockerkaka är INTE dåligt! :-D
Hoppas att ni alla har det bra och att Majas hosta snabbt går över. Hälsa och gratta Magnus från oss alla här i Björkis! Ha det bra nu, vi hörs och ses. Kraaamen