lördag 11 oktober 2008

Underbar lördag

I dag har det varit en underbar dag...trots att vi varit till Arvidsjaur som jag egentligen inte gillar... Men det var riktigt trevligt.

Vi var och hälsade på Ullis och Göran och alla djuren... Gissa om Wilma var lycklig ;) Hon kramade kisse så han blev less på henne...hihi Hon älskar verkligen djur min lillfis. Att få träffa de är det så trevligt...synd bara att det är alldeles för sällan.

Lite shopping på DollarStore blev det också, sockar till barnen och lite sånt...och så klart varsin leksak ;)

En god middag hos mor och far blev det innan vi åkte hem, renstek med potatisgratäng och bearnaissås...mums!!!

Måste säga borta bra, men hemma bäst! Älskar känslan då vi kommer tillbaka till Skellefteå...det är HEMMA för mig...inte Arvidsjaur.

Försöker se positivt på saker...men tyvärr så är det alldels för mycket som känns mörkt just nu... :S Vill att tiden ska gå fort så jag snart får veta om jag tagit mig in på skolan eller inte, om jag kommer att få förverkliga mina drömmar...

Ha en fortsatt trevlig kväll!

1 kommentar:

Myzan sa...

ligen tummarna för att du ska ta dig in å vara ett steg närmare din dröm.