lördag 4 oktober 2008

Lördag

I dag har jag hållt i gång hela dagen. Vi åkte upp till stan redan vid 10 i morse, gick där en stund och kikade lite. Jag köpte lite mer te på Temagasinet och en topp på Gina Tricot. Sen åt vi lunch på Frasses innan det bar av till Maxi och storhandling. Väl hemma så skyndade jag mig att packa upp allt och sen ut på promenad med Evelina... Efter det var det ju dax att fixa middagen.

Satt nere i källaren tidigare, där för övrigt hela familjen var, och försökte plugga lite NkB. Men det var inte det lättaste...och nej det var inte högljudda ungar som var orsaken. Det var min kära make som spelade gamla godingar så jag blev partysugen till tusen :p

Men vad då party? Det är sällsynt i mitt liv nu mer...förmodligen för att man är trebarnsmamma. Eller så är det för att man inte är överöst med vänner som partar just nått :p ;) Hm...eller ja jag är inte precis överöst med vänner överhuvudtaget :p

Bidde lite deppigt...så för att muntra upp mig själv så kollade jag på ett klipp på youtube... Ett väldigt speciellt klipp för vissa ;) Då kändes det genast sååå mycket bättre :D För väl försöka se frammåt och hoppas att det blir av att jag och Magnus kan åka till Luleå UTAN barn snart. Nått roligt måste hända i mitt liv snart...

Nä det är väl bara att fortsätta lördagskvällen med att plugga inför provet i NkB som vi har på torsdag.

Tjohopp alla där ute som läser...om det nu är någon som läser alls... :p

1 kommentar:

Felicia6 sa...

jag har ju bjudit dig på party ju :) Man måste ju tacka ja till sånt oxå för att parta nångång hihi