söndag 26 oktober 2008

Kunde inte låta bli

Nu kunde jag inte hålla mig längre...jag har gått och varit sugen på en ny kamera ett bra tag...och idag gjorde vi slag i saken. Det bidde en Nikon D60. Hade tänkt mig en Nikon D40, men det var en utgående modell så den hade de inte hemma. Så då blev det den i stället.



Jag fullkomligt älskar den redan! Wow så fina bilder man kan ta med den alltså... Så jag vet hur jag kommer att spendera min lov vecka...hihi

Lägger in lite bilder här sen...eller om det blir i min bilddagbok kanske.

Ha en bra söndagkväll allihop!

2 kommentarer:

Felicia6 sa...

har en D40 själv :D Dom ger jättefina bilder :) Vad heter du på bilddagboken?

Anonym sa...

Wow, en riktig kamera!!! Gissa om det är någon här bredvid mig som är sjukt avis! *skratt*
Han hade gärna instruerat! :))

Ja, vi hade tur att det dök upp ett släp. Det är så himla besvärligt att behöva låna eller hyra varenda gång.

Ha en skön måndagkväll och vi skickar en massa kramar till er, från oss och alla djuren! :D