måndag 20 oktober 2008

Lite bättre idag

Ja i dag känns det faktiskt lite bättre...kanske beror det på att jag faktiskt kunnat "lätta på trycket" och fått ur mig lite. Förhoppningsvis så kommer det att bli ännu bättre ju mer jag "får ur mig"...

Åkte i väg och storhandlade efter middagen i dag. Oj oj oj säger jag...det gjorde visst alla andra också :p Men så är det att handla på barnbidragsdagen ;) Men nu är kyl och frys fyllda med mat så vi klarar oss i 2 veckor i allafall... Skönt!

Trött som attan är jag också...kanske för att det inte blev så mycket sova i natt. Maja hostade så jag var tvungen upp och henne mer medicin och sen kunde jag inte somna om på en gång, och hon kom ner några gånger... Gissar att hon också hade svårt att somna om.

Hoppas den här natten blir bättre. Kanske man skulle börja dra sig mot sängen så man orkar upp i morrn. Skoldag och sen ett möte på Mattes boende...stress, stress, stress... :p

Ha det gott alla där ute! Till Evelina...tänker på dig i morgon!!! KRAM!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!! Ja, i början var det ordentligt jobbigt när han var borta men man vänjer sig vid allt. Det är ju värst den här årstiden när det är mörkt och trist men allting går. :D
Det är dagen före han kommer hem som man verkligen känner hur mycket man saknar honom, när det är såååå nära till dagen med stor D! ;))
Hoppas att ni har det bra och att ni är någorlunda friska! Vi hörs och ses, många kramar till er allihopa!!!!