torsdag 2 oktober 2008

Lite trist och lite kul...

I dag när jag skulle köra till skolan så låg det en katt vid sidan av vägen när jag svängde ut på "snabbleden", och det var tyvärr död :( Gissar att nån kört på den...
Usch vad det högg till i mig då jag såg det...stackars kissen, och stackars den som äger den. Kunde inte släppa det ur tanken så när jag kom till skolan och så ringde jag till polisen och hörde om de kanske kunde åka och i allafall plocka bort den. Hon jag pratade med tyckte att självklart så gjorde de det...det kan ju hända att den är id-märkt och då kan de kontakta ägaren.

När jag kom hem så var den borta. Jag hoppas att den som ägde den lilla kissen nu fått veta att den är påkörd och får sörja den...

I övrigt så har dagen varit riktigt trevlig! Hämtade ett paket från Oriflame i dag...kul med lite nya saker och den nya katalogen... :D Hoppas att jag lyckas få i hop lite mer beställningar den här gången och inte bara 2 futtiga som inte ger mig just nått. Fanns hur mycket kul som helst i katalog 15. Så är det nån som läser mig blogg och vill beställa är det bara att hojjta till!!!

I morgon är det dax för prov i Word. Ska bli riktigt kul måste jag säga, längtar massor att få sätta mig med uppgifterna och lösa de. Sen är det helg...igen! Skönt! Då KANSKE det blir att tapetsera lite fondväggsaktigt i ungarnas rum.

Inga kommentarer: