måndag 6 oktober 2008

Glad!

I fredags så gjorde jag ju prov i Word, och i dag fick jag veta hur det gått. Läraren hade INGET att anmärka på och sa att det var en solklart MVG... ;) Så när jag var in till stan på CV passade jag på att springa genom H&M och där hittade jag en sååå snygg klänning/tunika som jag inte kunde motstå... Så jag köpte den för att fira att provet gick bra. Visst är den snygg?!



Har i dag även sökt en till utbildning för vt. Fick reda på att det fanns en sjuksköterskeutbildnings på distans i Luleå. Så den sökte jag också. Det skulle vara 4 träffar/termin i Luleå som var i 3-5 dagar varje gång, resten var via internet. Tyckte det känndes helt ok så därfär sökte jag den också. För jag vill ju sååå gärna plugga vidare ;)

I morgon ska jag träffa Evelina och äta lunch...ska bli sååå trevlig!

Nu ska jag fortsätta med pluggandet, så jag i allafall får ett vg på provet som ska göras på tordag...

Till alla er som läser...SNÄLLA lämna en kommentar så jag vet vem det är som läser. Skulle vara jätte kul ;)

2 kommentarer:

Myzan sa...

Jag läser, men det vet du redan.
*kram* Ses i morgon..
å du, jag är avis på ditt nyinköp!!! :p

Anonym sa...

Hej hej! Kag försöker ofta kommenera, men ajg får aldrig iväg dom.. :-( Undra vad jag gör för fel? Hoppas i alla fall att denna gör det..

Skitsnygg klänning! Var det H&M, upp eller nere? Vill också köpa...
//Ingela