fredag 3 oktober 2008

Nu förstår jag

Alla som sett filmen Mama Mia pratar om hur bra den är och hur glad man blir då man ser den...och ja jag måste hålla med om det. Vilken underbar film! Så otroligt häftigt att man under en film hinner med att känna så många olika känslor som jag gjorde nu då vi såg den... Jag blev glad, kär och lite små lessen och sen glad igen...Den kommer att ses fler gånger, det är jag säker på!

Nu är helgen här igen... Lika lugn som vanligt kommer den nog att bli. Det är som inte så mycket action i mitt liv... :p

Gjorde prov i Word i dag, och det känns som om det gick riktigt bra måste jag säga. Längtar till jag får veta exakt hur det gick ;) Det är en underbar känsla då man gjort ett prov så där och man går därifrån och känner sig nöjd, känner att man faktiskt kunde det man gjorde.

Nej, nu ska jag nog snart ta och börja dra mig mot sängen... Men först måste jag skriva en handlingslista för i morgon. Då är det dax för storhandling...

Hoppas alla som läser har/har haft en trevlig fredagskväll!

KRAM!!!

Inga kommentarer: