måndag 27 oktober 2008

Lugn dag

I dag har det varit en lugn dag. Självstudier har vi haft i dag och har även i morrn. Före lunch fixade jag med en av uppgifterna vi har och sen efter lunch så var jag och hälsade på Evelina en stund... Så trevligt med en surr stund ;)

I övrigt så har jag väl inte gjort så värst mycket...hämtat paket från Oriflame och lekt med kameran en del ;) Hihi...jag älskar den! Men tyvärr så kan man ju inte så mycket "finesser" än...men det kommer nog med tiden.

Bjuder på en gobild av Wilma. Så fort jag tar fram kameran så sätter hon sig ner mot väggen i vardagsrummet ;) hihi

2 kommentarer:

Felicia6 sa...

Du är utmanad på min blogg :)

Anonym sa...

Tack vännen för kramen, den värmer!! Det är tur att det är sällan det är så här eländigt, annars skulle man inte orka leva! Det är ju tyvärr så att det går ut över allting när man inte kan sova eller orkar göra något.
Går väl an när Göran är hemma men när jag är ensam blir ju mina älskade husdjur lidande. De vill ju så gärna busa men matte orkar inte. :(
Nåja, det är bara stoppa i sig värktabletter och vänta tills det i alla fall blir bättre.
Önskar er en skön tisdagskväll!

Kraaaamen