söndag 26 oktober 2008

Skitunge!

Wilma är en skitunge! Ja och då menar jag det bokstavligt också...

När Magnus skulle ta henne ur sängen i morse hade hon tagit av sig pyjamasen och blöjan...som hon hade bajsat i :S Det var överallt...så det bidde massor med tvätt. Båda hennes gose Bä fick sig ett bad...vilket hon inte gillade. Madrassen den fick sopguden ta hand om...har inte ens tänkt försöka mig på att tvätta den.

Men nu är det i allafall städat i hennes rum och det luktar gott igen och tvättmaskinerna går för fullt där nere i källaren...

Från och med nu så blir den en kortärmad body under pyjamasarna med dragkedja... :p ;)

Min lilla skitunge!

2 kommentarer:

Myzan sa...

Å vilken Skitkul morgon ni hade :P

Anonym sa...

Hoppsan då!!!
Men å andra sidan, du slipper kattspya med råttinälvor i! ;))
Man får se allt från den ljusa sidan. *S*
Och du, en bild på mina grisar här på bloggen var ingen dum idé! Kommer inom kort. :D

Kramen

Ps. Krama alla tre från mig. Ds.