fredag 23 juli 2010

10 timmars jobb

Sen är det helg! Hoppas på och önskar mig en sovmorgon, och när jag vaknar är barnen vänner och förblir det HELA dagen... Ibland har man bra vilda önskningar :p Jaja, vi får väl se om det kan turas så att det slår in.

Idag med jobbet ska jag och en personal till iväg med några på dans och go´mat i Fromheden...kan bli rätt kul. Tjejen som ska med var rätt så taggad i går kväll och ville ha hjälp att välja kläder och så där. De är så himla goa... Denna tjej blir alltid såååå himla glad då jag kommer, kramas och kallar mig för hennes ängel ;) Sånt som värmer till max vill jag lova...

Vad ska hittas på hos familjen Carlsson under helgen då? Ja det är en bra fråga... Kanske en sväng till Byske och kolla marknaden, jag skulle vilja in till stan och kolla på rean om jag hittar nått...har en bild i huvudet på kläder som jag skulle vilja ha men det gäller att hitta det OCH att det sitter som JAG vill :p
Hade inte varit helt fel att ta en sväng med husvagnen...men det får nog vänta till helgen då vi ska till Piteå...bara 2 veckor dit ;)

Dax att fixa frukost och se till att barnen får fram kläder att ta på sig...om en timme ska vi ge oss i väg mot fritids och dagis.

Ha en bra dag, och blås inte bort!

Kram!

Inga kommentarer: