tisdag 13 juli 2010

I morgon bär det av

Husvagnen är packad med i princip allt som ska med, bara några få saker som vi kastar in i morgon innan vi drar i väg. Vi har städat här hemma så vi har ett rent hus att komma hem till, och jag har handlat mat som vi ska ha med oss ;)

Kattvakt har vi också fixat, det blev Magnus kusin Micke som kommer att fara hit och ge Tiger mat. Det tackar vi för!

I morse var jag och tjejerna och klippte oss. Maja fick själv välja hur kort hon ville bli klippt, och det blev rätt så kort...ska lägga in en bild senare under veckan. Hon blev jätte fin! Wilma ville ha som storasyster så hon har samma frisyr :p ;) Lika som bär vill de vara...men vad gör det.

Jag hoppas att vår lilla semestertripp kommer att bli rolig...och att jag ska slippa de känslor jag brukar ha/känna då jag är i Arvidsjaur. Vi får se till att göra det så bra som möjligt. Har ju en del saker inplanerade som vi vill/ska göra, så tiden kommer nog att gå fort.

Nu ska jag sova, så vi tar oss upp i tid och kan ge oss i väg.

Kram!

Inga kommentarer: