lördag 10 juli 2010

Huvudvärk och bråkiga barn

Det är inte den roligaste kombinationen kan jag lova... Från det de vaknade har de bråkat, skriker och slåss *suck* Nu längtar jag faktiskt till jag ska i väg och jobba...där är det då som semester jämfört med hemma just nu :p Det är den äldsta som är värst, jävlas med tjejerna då de leker och gör så de blir ovänner...

Vi funderar på att fara in till stan en sväng och kolla Stadsfesten...men det vette tusan om det kanske är att ta vatten över huvudet och göra det i dag :p Fast hur som helst så ska de skjutsa mig till jobbet, och jag vill förbi Gina en sväng först...så ja vi får se hur det blir.

Nu ska jag packa väskan i allafall, en journatt väntar ;) Dessutom är det helg, så det ger lite mer stålar än vanligt :D Gillas!

Kram!

Inga kommentarer: