söndag 25 juli 2010

En dag med tankar

Hittade i går då jag kollade i Skellefteguiden att Mora Träsk skulle vara på Folkparken och spela idag, och det tyckte jag skulle vara den perfekta aktiviteten för familjen Carlsson en söndag. Trots regnet så var det några som stod och sålde på loppisen. Slösade hela 15:- och fick en jacka, ett par jeans och en klänning till Wilma ;)

Det var riktigt kul att få Mora Träsk igen, en riktig nostalgitripp ;) Minns då jag var liten och var och såg de med mamma och pappa. Barnen hade jätte kul och det gjorde mig riktigt glad.

Vädret har inte varit det bästa idag och det känns i min kropp, smärta och krypande överallt, tröttheten hänger över mig som ett stort fett svart moln. Längtar efter att få känna mig pigg igen, det börjar vara alldeles för länge sedan jag gjorde det.

Har haft lite för mycket tid idag för att tänka... Känns som om hjärnan ska explodera av alla tankarna. Besvikelsen är det som är tyngst just nu. Är så mycket jag är besviken på, att jag knappt vet varför egentligen. Kanske allt är mitt eget "fel" eller vad man ska säga :s

Har nu 2 dagar med jobb framför mig innan det blir ledighet igen. Sen jobbar jag lördag till söndag.

Nästa söndag har vi ett födelsedagsbarn här i huset, då fyller Jesper 7 år. Pratade med honom idag om kalas, och ja han vill nog ha ett litet kalas och bjuda några stycken. Vi får se om det blir på söndagen eller om vi tar det en annan dag...

Åter till allt grubbleri...och min korsordstidning...

Kram!

Inga kommentarer: