söndag 11 juli 2010

5 timmar

Ja så många timmars jobb har jag kvar innan jag blir ledig 1 vecka igen ;) Helt underbart!!! Hoppas på bra väder så vi kan njuta av ledigheten ;) Åker till Arvidsjaur under veckan...om vi bara hittar någon som kan vara hit 2 ggr/dag för att släppa in och ut Tiger och ge honom mat. Doris tar vi med oss och har hos mina föräldrar ;) Känner du dig sugen på att göra en god gärning...hojta till!

Tog en snabb promenad/joggingtur i kväll...och det känns i benen...eller ja i hela kroppen. Men jag hade benvärk redan innan...fast den har nog inte blivit bättre :p Känner att jag MÅSTE börja röra på mig igen...MÅSTE bort med de där "dumkilona" som bosatt sig på mig :s

Nu ska jag ta min korsordstidning och krypa ner under täcket...MITT täcke och sen sova gott!

Kram!

Inga kommentarer: