måndag 12 juli 2010

Galen!

Han gör mig galen... Vet inte vad vi ska göra snart...situationen är olidlig. Precis som för 2 somrar sen :s

Men sen anser många att man inte ska klaga, att det är så det är, finns de som har det värre osv... Men tro mig det är inte lätt då man ständigt är trött och slut i kropp och knopp pga fibron, har dåliga perioder pga depression och tusen andra saker att tänka på...*suck*

Kunde man ändra sina val i livet hade jag ändrat på några saker... Varsågod att fritt spekulera i vad jag skulle ändra...men det är mycket som ni inte vet om mina tidiga år osv. Ingen kan någonsin komma på vad/var i livet jag skulle gjort annorlunda...

Jaja...nu är jag i allafall ledig i en vecka och det ska bli skönt. Hoppas på värme och att situationen här hemma ska vara lugn. Planen är att packa husvagnen och dra till Arvidsjaur...men suget är inte stort nu i kväll efter bråket med min son. Längtar inte precis att stänga in sig i en husvagn i flera dagar... Så jag hoppas på förändring. Dessutom så måste vi fixa någon som kan ge Tigerson mat och släppa honom ut och in...

Nu blir det en dusch innan sängen...

Kram!

Inga kommentarer: