fredag 9 juli 2010

Det går upp och det går ner

och just nu känns det som om det går ner... Min kropp är inte snäll med mig, eller rättare sagt så har fröken Fibro satt sig på tronen och härjar fritt :s Smärta, trötthet och nedstämdhet. Livet känns skit! Inte blir det lättare då annat också jävlas...*suckar tungt*

Tänker för mycket då det är så här, och det tufft och det blir inte bättre för mig.

Fick mig i allafall en god natts sömn i natt, ingen som väckte mig och jag fick sova ända till 9 i morse. Det händer inte ofta...så det är tur man kan sova över på jobbet då ;) Ingen stress på morgonen heller då man redan är på plats.

Har journatt i morgon, så då får jag betalt för att sova på jobbet ;) hihi! Blir att grilla hamburgare till middag och mysa med godis då vi tittar på film i morgon kväll, som att vara hemma ungefär.

Hoppas jag hinner in en sväng på stan i morgon innan jobbet. Vill på Gina Tricot och köpa en klänning...en sån som jag köpte i Luleå, fast i annan färg. Den var så underbart skön.

Nu ska jag krypa ner under täcket och titta på tv innan det är dax att sova.

Kram!

Inga kommentarer: