torsdag 29 juli 2010

Inte mycket energi

i denna kropp...och den lilla som funnits har jag gjort slut på :p

Idag har jag kämpat mig runt med gräsklipparen här ute. På vissa ställen var det mycket gräs att den stannande :p Det var alltså på tiden att det blev klippt ;)

I går kom mina föräldrar hit, och som vanligt då de är här så blir det hektiskt. Det ska flängas hit och det ska flängas dit. Dels skulle det handlas hem lite mat och dels fixas presenter till killen som fyller år på söndag... Inget hittades, så jag fick i uppdrag att fixa det då jag liks skulle i väg med M på stan för att fixa hemtelefon till honom.

Smärtan är olidlig, men det är bara att bita ihop. Skyller på blåsten nu i kväll... :p

Har inte så värst mycket att skriva, så jag lägger in lite bilder som tagits i går och idag.

Söt sommartjej

Tiger och Doris sitter i grannens björk på baksidan

Doris kollar om "Kotten" kan tänkas bli hennes nya vän ;)

Tiger ligger och är snygg...älskar denna stora goa kisse ;)

Vet inte om det är Wilma som krympt eller om det är Tiger som har blivit stor :p Vad tror ni?

Funderar på att göra förstoringar av bilden på Doris och Tiger i trädet och den då Tiger ligger på marken, de blev verkligen jättefina! Älskar min kamera! ;)

Kram!

1 kommentar:

Maria K sa...

Oj, vilken stor katt!! Men snygga är de båda ;-)
Kram