onsdag 31 december 2008

2008 är snart slut

Ja vad ska man säga om 2008 då... Ett relativt bra år. Det var då jag tog det första steget mot mitt mål och mitt drömyrke, att bli barnmorska. I övrigt så kan jag inte säga att det varit ett så hädelserikt år.

Jag hoppas att 2009 kommer att bli bättre ;) Det är då jag tar det andra steget mot målet ;) Hoppas också att vi kommer att träffas mer under 2009 (du vet att det är just ni jag menar ;) ), vi får helt enkelt se till att det blir så.

Snart dax att göra sig klar inför kvällens "äventyr". Har dock fortfarande lite beslutsångest för vad jag ska ha för kläder... :p Som vanligt!

Ha nu ett gott slut på 2008 och ett riktigt gott nytt 2009! Lovar att jag ska fortsätta blogga flitigt då också ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min vän!!! Hoppas nu att Jesper kryar på sig fort och att ni får en riktigt trevlig kväll!
Önskar att vi vore där nu. :D
Själv ska vi över till stuggrannarna och äta hummer och skjuta lite raketer.
Önskar er alla ett gott slut och ett FANTASTISKT Nytt År!! :D

Kramar i massor till er alla från oss alla

Ps. Det MÅSTE bara bli så! Ds.