fredag 19 december 2008

Ibland händer inget...

och sen vissa dagar då händer ALLT!!!

I dag är en sån där dag som jag bara vill glömma! Förmiddagen var lugn, barnen lekte, jag fick såld videokameran och blev några kronor rikare ;) Efter lunch åkte vi för att Maja skulle klippas hos en riktig frisör och inte bara av mamma :p ;) Sen bar det av att hämta upp Ullis på Aurum och sen till stan för lite shopping...

Så långt allt bra! När jag skulle betala parkeringen så använde jag mitt visa kort...men gissa vad som händer... Det GÅR AV!!! SKIT OCH HELVETE!!!!! Jaja, in på banken och får där veta att det tar 3 bankdagar innan jag hem ett nytt...alltså EFTER jul :s
Lite shopping blev det i allafall då jag hade pengar efter kameran jag sålt. Barnen fick välja varsitt nytt klädesplagg att ha på julafton. Jesper valde en grön tröja med stjärnor på och Maja en prickig tunika med Mimme på.

Efter maten åkte jag i väg på Maxi för att storhandla...julmat och en massa annat. När jag nästan är klar får jag ett mms av Magnus...och det var nått jag INTE vill se... Jesper hade lekt frisör med Wilma och klippt henne... :S Vad gör man???



Måste få till hennes "frisyr", men jag sååå kass på att fixa till sånt där så är det någon av er som läser som kan eller känner någon som kan så hör av er! Vill inte att hon ska se ut så här...*suck* Vill ha min söta lilla trollunge... ;(

Jag blir fan galen... När ska alla dessa hyss och jävulskap sluta? En mamma orkar inte hur mycket som helst...

3 kommentarer:

Myzan sa...

FY FAAAAN, vilken mardröm!!!

Felicia6 sa...

Ida som har sander och emma är ju frissa, så hon är jätteduktig. Fråga henne :)

Anonym sa...

Nämen alltså!!!! :(( Din stackare. Det verkar aldrig ta slut.
Men jag vill i alla fall tacka för en otroligt trevlig shoppingrunda, måste vi göra om nån gång! :D
Ha en fin lördag vännen. Vi hörs och ses.

Kraaaam