torsdag 11 december 2008

Skrytvarning!

Ja nu har jag tänkt skryta igen... Fick i dag veta att jag fick MVG i kursen Webbdesign! Så glad jag blev då jag läste mailet från läraren i dag :D Har föresten lagt ut sidan så att den finns kvar även nu efter jag slutat på vux. Nu finns den här: Familjen Carlssons webbplats!

På tisdag får jag veta hur det gick i kursen Programhantering. Men jag gissar att det lutar samma där... :p Så häftigt om jag kommer att ha MVG i alla de 3 ämnen jag läst nu ;) Det betyder alltså att jag inte är helt värdelös :p

Måste nog ta och fira genom att köpa mig nått. Har ju varit sååå duktigt i höst med pluggandet, och dessutom tagit mig in på utbildningen jag vill gå.
Fick föresten hem papper från Umeå universitet i dag om dag och tid för upprop. Nu börjar det kännas verkligt att jag faktiskt har tagit mig in...att jag ska bli sjuksköterksa. Längtar faktiskt. Såg i papperna jag fick att vi har 3 veckors praktik redan nu på vt. SKOJ!

Nu är det snart helg igen... Veckorna går tok fort. Men det gör även helgerna, tyvärr. Skulle vilja att de var lite längre så man hann sova ut lite mer. Är jämt tok trött. Spelar ingen roll om jag lagt mig tidigt och sovit en hel natt så är jag ändå sååå trött hela tiden. Ont i kroppen har jag också. Är det inte ryggen och huvudet så värker det i fötter, knän eller händer :s Fan så less jag är på det här...

Nej, det var nog allt från mig i dag... Hoppas det varit en trevlig läsning...om nu någon läser...

Inga kommentarer: