måndag 22 december 2008

Snö

I dag snöar det visst igen... Måste faktiskt erkänna att jag är glad för det :p även om jag inte gillar snön... Men bättre med snö än med den halka som varit. Gillar absolut inte då det töar och sen fryser på så det blir tok halkigt.

Bara 2 dagar kvar nu till julafton! Och jag har en hel del kvar att göra insåg jag...men jag kan inte heller göra det då jag själv vill eftersom det är att hjälpa andra. Hoppas att jag idag kan göra bort lite av allt så jag inte måste göra allt i morron...då kommer jag att bli galen :p

På juldagen har vi kalas...då blir Maja 4 år... Oj vad tiden går fort alltså :p Min stora tjej! Tycker inte det är länge sedan hon var en liten skit...och nu är hon en stor tjej som vet vad hon vill...


En riktig pajas kan hon vara...

Nej om man skulle försöka göra ett ryck och se om man kanske får bortgjort lite städning i allafall...

Inga kommentarer: