tisdag 30 december 2008

Väntar

Sitter här och väntar på att Magnus ska komma hem med Jesper från akuten...

Jesper sa i morse att han hade ont i huvudet, så jag gav han ipren och han sa att det blev bättre. Så han åkte i väg med farmor och farfar. Men tydligen har han haft ont i huvudet hela dagen och hade dessutom feber då de kom hem. När Magnus hämtade han därifrån hade han 39,9°. Så jag ringde sjukvårdsrådgivningen som tyckte att vi skulle åka in hem honom...
Så nu sitter jag här och väntar...

Det händer visst saker i hamn i kväll. Såg på norran att det brunnit, och alldeles nyss tutade som attan här och så stod det på norran att brinner på samma ställe igen... En händelserik dag i dag med andra ord...

Hoppas att allt är bra med killen min, så vi kan åka och fira nyår som vi planerat... Lovar att skriva så fort jag hört nått.

Inga kommentarer: