söndag 7 december 2008

Jag har bestämt mig...

Ja nu har jag bestämt mig... Det har blivit alldeles för mycket godis och annat slisk den senaste tiden, så från och med i morgon så ska jag inte äta nått godis eller annat slisk (förutom på tisdag då barnen har julfest och det kommer att bjudas på fika) fram till vi ska och äta julbord med Magnus jobb den 20:e. För varje dag jag kan hålla mig ska jag lägga undan de kronor jag annars skulle ha lagt på godis...typ 10-15:-

Jag MÅSTE göra detta! Spelar ingen roll vad alla andra säger eller tycker...

Ska dessutom försöka ta mig ut på promenad varje dag...då jag hinner. Vet i allafall att på tisdag blir det tajt om tid...men annars så MÅSTE jag ut...

Idag kommer det att bli gofika ;) Men sen är det skärpning som gäller!!!

1 kommentar:

Myzan sa...

Jag laddar för gofikat idag. Men sen är det skärpning även här fram tills den 21:a, måste ju få fika på sin födelsedag.. ;)
Vi ses på en stund. *kram*