söndag 7 december 2008

2:a advent

I dag har vi plockat fram julgranen efter mycket tjat från barnen hela veckan...så nu är det verkligen jul i huset ;)

När jag liks höll på med "julpyntandet" så passade jag på att göra bloggen julfin också. Tjusigt värre ;)

Tack till familjen Nordlöf för en mycket trevlig eftermiddag men gofika och många skratt... :D Kan inte minnas när jag skrattat så där. Det behövdes verkligen!

Nu i kväll sitter jag i soffan och vrider mig...har så ont i kroppen att jag inte vet hur jag ska sitta för att det ska vara bekvämt :S Ont i huvudet har jag också...*suck* Kanske lika bra att börja dra sig mot sängen...

En ny vecka i morrn. En vecka med många händelser... Möte på tisdag, klippning på tisdag, julfest på dagis på tisdag och nån gång mellan tisdag och fredag får jag veta om jag tagit mig in eller inte...
Hm...det allra mesta händer visst på tisdag inser jag nu ;)

Sen får vi ju inte glömma att från och med i morrn är det aja baja med gosaker för ett tag framöver... :p

Inga kommentarer: