söndag 28 december 2008

Vad jag skulle behöva...

En klok själ sa till mig att shopping är terapi...och i så fall är jag i STORT behov av terapi ;) För jag är så sjukt shoppingsugen ;) :P Spelar ingen roll att jag var på stan och shoppade i går...vill dit igen!

Måste se till att hitta ett par skor, men samtidigt så vet jag inte vad för typ av skor jag vill ha :p Snacka i-landsproblem va... Hittade ett par skor på Coop i dag som jag kunde tänka mig att köpa med bidde aningen snål då... *suck* Att man ska vara sån...
Sen har jag ju det problemet att ska jag köpa nån typ av stövel så finns det typ ingen som passar utanpå jeansen... Har på tok för breda vader, FAST de blivit mindre än de var tidigare... Ja...får grubbla vidare på det där med skor.

Nu blir det 2 dagar då jag är själv med vilddjuren igen. Men förhoppningsvis så kommer det att gå bra. Sen så kommer Magnus att vara ledig ända till den 12 januari. Sen är det bara 1 vecka innan jag börjar skolan... Fan så spännande alltså! Fatta jag ska bli sjuksköterska...har nog inte riktigt fattat den själv än :p Kanske kommer då man börjar utbildningen ;)

Inga kommentarer: