lördag 6 december 2008

I dag har jag och Magnus sprungit på stan för att hitta de sista julklapparna, och vi lyckades...nästan! Minst 2 st kvar, men det funderar jag på att fara och fixa nu till veckan.

Men fy attan så jobbigt det var... :p Kanske 2 timmar på stan och sen minst lika länge upp på Solbacken satte sina spår vill jag lova. Jag är helt slut i kroppen. Så otroligt sjukt alltså, jag är bara 28 år och går redan omkring och har värk i kroppen...ajaj!

Föresten! Om det nu är nån som läser här...kolla in den här sidan... Kommentarer mottages mer än gärna! Både bra och dåliga saker kan man skriva...

Nu ska jag kanske ta och vara duktig och slå in lite julklappar...

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Hehe ja jag ska tänka så :D Tur jag inte ska ha fler barn för då skulle jag väl kolavippa på köpet :D