måndag 22 december 2008

Äntligen...

Ja äntligen har jag följ med Mattias och fixat julklapparna. Så nu är det en sak mindre kvar att göra, och det är jag glad över...

I morgon kommer mamma och pappa, så då ska jag "valla" de och fixa det absolut sista!!! På julafton ska det bara vara att laga maten och njuta av den och det trevliga sällskapet. Jag hoppas och ber till högre makter att jag ska slippa stressa runt som en galning på julafton...för då tar jag ta mig tusan min korsordstidning och låser in mig på toa... :p ;)

Jag är trött som tusan i kväll, och det enda jag gjort är egentligen att följa Mattias på Solbacken och handlat julklappar. Men det tar på kroppen...aj aj! Kanske skulle ta och värma vetekudden och lägga mig och lösa korsord eller nått...

Vi har nu kommit fram till att Wilmas nya frisyr duger för nu. Vi (jag) får ansa lite på den allt eftersom håret växer. Men en sak är då säker...hon ser fortfarande ut som en trollunge...haha

Inga kommentarer: