torsdag 25 december 2008

Ännu en dag är slut

Då var även juldagen slut då... Även idag har det varit trevligt sällskap och god mat ;) och tårta så klart :D Vi har ju firat vår stora tjej som nu är en 4 åring...

Så här fin tårta fick Maja idag, och hon blev jätte glad. Det var ju Kitty på den ;)
Köpte denna oblatbild till tårtan redan i höstas för att jag tyckte att den skulle passa jätte bra, och det blev ju jätte fint ;)







Maja blev jätte glad för sina presenter, även om det inte var jätte många. Hon fick en My Little Pony, en Barbie, en film, en klänning och hårklämmor. Men som sagt, hon var jätte glad för sina saker ;)

En glad Maja visar upp sina nya saker


Här sitter vi och fikar

Maja skickar en stor tack kram till alla som skickat en grattis hälsning till henne på ett eller annat sätt!

Funderar på om man kanske skulle försöka få sig till stan i morrn och kolla mellandagsrean...eller så väntar jag till lördag då mamma och pappa åkt hem. Vi får se. Väldigt sugen på att fara och se om jag hittar nått är jag i allafall ;) :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, oj, oj vad jag önskar att vi hade varit hos er. Jag får attacker av längtan att träffa er! Vi får höras snart, jag glömde ju förresten att ringa när jag hade lovat. Vi fick främmande och det blev rätt sent innan de for.
Skicka alla barnen en stooooor kram från mig!

Kramar till dig