lördag 27 december 2008

Mellandagsrean

Var in till stan i dag och kollade mellandagsrean... Ojoj så skoj...men oj vad folk :p

Hittade lite kläder på Gina Tricot. De hade 50% på i princip allt i affärn och det gillades skarpt ;)

Här är mina fynd! Köpte också ett 3-pack med hipster trosor på H&M, men det är inget jag tog kort på för att visa här... :p


En klänning

En mysig kofta med stoooor krage

En läcker topp med guld tryck

Måste på stan någon mer dag och se om jag hittar nått mer. Skulle vilja ha ett par nya skor. Men tycker det är skitsvårt att hitta ett par som jag gillar OCH som jag kan ha... Undrar hur fan benen egentligen ska se ut för att man ska kunna ha de skor som finns i affärerna nu? :P

2 kommentarer:

Myzan sa...

MYCKET snygga kläder.. :D

Anonym sa...

Supersnygga kläder du köpt!!! :D
Å du, du är inte korkad, jag har verkligen ansträngt mig för att ställa frågor som inte så många vet!!! ;))

Hälsa alla!

Kram