fredag 12 december 2008

Ungarna i säng...

Ja nu är ungarna i säng...eller det har de varit i si så där 2 timmar minst. Kvällen har varit lugn, så då kunde man inte tro att dagen varit som den varit. Konstigt hur han kan ändra sig så snabbt. Som att ändra från kallt till varmt vatten på en kran typ... :p

Det gick bra att redovisa PowerPoint presentationen idag, även om jag HATAR att stå och prata inför folk så där...och speciellt om nått som jag själv valt och ingen annan bryr sig om typ. Men nu har jag i allafall gjort allt som ska göras i den kursen...skönt!

Innan jag hämtade barnen på dagis så var jag in på Myrorna. Hittade ett par skitfina jeans för 80:- som passade som perfekt! De var t o m lagom i benen, och det händer inte ofta då man som jag har för korta ben ;) :P

I morrn ska jag och Magnus leka Extreme Home Make Over...eller nått sånt i allafall ;) Bilder på vad vi ska göra kommer förhoppningsvis i morgon kväll...om vi blir klar ;)

1 kommentar:

Myzan sa...

Hoppas att det dyker upp nån bild i kväll =)