söndag 21 december 2008

Sovmorgon

Ja...vi har fått sovmorgon, både i går och i dag :D I morse klev vi ur sängen 8,40 ;) Det händer inte ofta om man säger så... Men ack så skönt!

I går var vi och åt julbord med Magnus jobb. Gott och trevligt! Riktigt skoj att få träffa de han jobbar med och deras respektive. Gillar verkligen julmaten...sååå mumsigt! Synd bara att man blir så ruskigt mätt :p

När det gäller Wilmas frisyr så har jag nog börjat vänja mig nu...eller nja... Men jag känner att det kanske inte var hela världen ändå, kan kanske t o m fixa till det själv. Tror jag ska prova klippa så det blir lite kortare där bak så ser det nog inte så tokigt ut i allafall...

Bara 3 dagar kvar till julafton nu. Har en julklapp kvar att köpa...eller kanske några när jag tänker efter...och sen har jag fortfarande inte varit ut med Mattias och hjälp han med att köpa julklapparna. Hoppas han får sina pengar nu på måndag så vi kan fara och göra bort det. På tisdag morgon kommer mamma och pappa och då ska jag följa de och göra bort den sista handlingen... *suck* Måste se till att INTE stressa...vet att då får jag bara mer ont i kroppen... :S

Inga kommentarer: