måndag 15 december 2008

En riktigt trevlig måndag

Måste säga att det här har varit en riktigt trevlig dag i dag. Efter vi varit på familjegården och jag lämnat av Magnus på jobbet åkte jag först och tankade bilen och sen till stan en sväng. Där sprang jag på Camilla. Trevlig med lite sällskap på stan ;) Strosade i lite affären och hon hade lite ärenden. Sen körde vi ut till Stigs och åt en sallad innan hon skulle och jobba och jag skulle på skolan och ha lektion ;) Så trevligt och så gott...

På skolan var det inte mycket folk :p som vanligt... Satt och pratade med en annan som också läser Webbdesign, om studier, jobb, att bo i "hamn", skrattade lite åt att vi nästan bor grannar men aldrig sett varandra här och slutligen så kom vi in på hans morbror ;) Så jag bad honom hälsa till han från Trollmamma... ;) :D haha Han såg ut som ett frågetecken, men jag sa att han vet vem det är ;)
Kul att vi så här sista veckan i allafall kom i på det...hihi!!!

I övrigt så har jag nog just inget att klaga på idag... :p Förutom en konstant trötthet och svidande ögon... Tur att det snart är dax att uppsöka sängen för en god natts sömn...

Inga kommentarer: