tisdag 9 december 2008

Min tisdag

Ja då var den här tisdagen snart slut. Det har faktiskt varit en riktigt bra dag...hm...ja förutom min otrevliga huvudvärk och tok värkande rygg.

Morgonen började med ett möte på familjegården. Ett trevlig samtal som fick mig att se allt lite ljusare. Sen en sväng förbi skolan och fixa med PowerPoint presentationen som jag ska redovisa på fredag. Efter det träffade jag upp Evelina på Stigs för en god lunch ;) Sååå trevligt att sitta och surra om allt mellan himmel och jord. Vi hann även en sväng på stan och jag hittade en så fin klänning till Wilma. Evelina köpte en likadan fast annan färg till Tindra ;)

Har även varit och klippt mig idag, så nu är jag äntligen korthårig igen :D Lite stressigt blev det för jag hade klipptid 17, och det var julfest på dagis 17,30 :p Men det gick bra ändå.

Julfesten med dagis var upp vid vattentornet. Så mysigt att vara ute, få träffa tomten, grilla lite och fika. Tyvärr så var det en aning kallt... :S Men vi överlevde i allafall ;)
Det är så kul att se Wilma och Clara...de är så söta då de springer efter varandra och "leker" ;) Kanska framtida polare om det håller i sig ;)

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och glo på tv innan det blir sängen.

Tjing!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Våra döttrar är så söta ihop, tindrar om dem när de hittar igen varann.
Tänk att så små kan hitta en bästis...

Myzan sa...

Tack för en trevlig dag =)
*kram*