onsdag 28 oktober 2009

Bröderna Bus

Vi satt för någon kväll sedan och tittade på Blocket. Hittade massor med söta katter...och alla barnen var eniga om att en katt ska vi ha :p Ju mer jag tänkt på det ju mer har jag saknat bröderna Bus, Felix och Morris, som vi hade från sommaren -02 till våren -04 då vi gav bort de. Det gjorde vi för att vi då väldigt ofta var till Arvidsjaur och det var rätt bökigt att ta med 2 katter, en bebis och en massa packning. Nu är vi ju jämt hemma så nu skulle det passa bättre att ha katt ;)



Visst är de söta? Det är Felix till vänster (ser ut som katten på Pussi kattmaten) och Morris till höger. Vi tog båda två för att vi inte kunde bestämma oss för vem som var sötast då vi var och tittade på de ;) De var dessutom så goa och mysiga med varandra...och med oss ;) *sakna*

Vi får se hur det blir...men jag är rätt sugen på katt igen :p Gäller bara att hitta "rätt" också i så fall.

I dag fick jag veta resultatet på Klinisk kemi tentan. Det blev godkänt! Skönt! Nu är det bara de 2 vi har på måndag som jag vill/måste klara. Ska verkligen göra mitt bästa då det gäller läkemedelsräkningen, inte slarvläsa och ha bråttom...vi har ju rätt lång tid på oss om vi bara vill.

Besöket hos doktorn i morse gick bra. Lite ändring i doseringen då jag har som mest ont och ett nytt piller att ta innan jag ska sova. Hoppas nu det funkar...i allafall så jag kan känna mig som en människa igen ;) :p

Jag är jätte trött...så nu ska jag bara titta klart på Grey´s Anatomy innan det blir sängen.

Kram!

2 kommentarer:

Emma sa...

Vilka fina katter ni haft! :D jättsöta! själv älskar jag katter men kan tyvärr inte ha någon själv då det finns allergi i familjen :(
Katter är supermysiga så när jag får eget så finns planer på att skaffa en :)
Skönt att det gick bra på tentan. Ska hålla tummarna att det går bra på måndag.
Kramar!

Emma

Emma sa...

Just det...
jag har mejlat :)