torsdag 29 oktober 2009

Torsdag

Idag har jag mest suttit och pluggat...men det går trögt. Tycker inte att det så vidare intressant med mikrobiologi, men jag måste ju läsa... I morgon kommer det att bli typ samma sak att göra.

Snart helg... Skönt! Undra vad vi ska hitta på då? Ja förutom att plugga då...det kommer hela söndagen att gå åt till :p Kanske en sväng på stan eller så... Vi får se vad helgen har att bjuda på.

Måste faktiskt säga att det nya pillret jag fick verkar funka. Vaknade inte en enda gång i natt av att jag hade ont... Hoppas på samma resultat i natt också. Tyvärr så har jag varit jätte trött idag. Vet inte om det är av de eller min vanliga trötthet :p Lyckades t o m somna sittandes vid köksbordet och skulle plugga...haha! Så jag kanske skulle ta och göra en tidig kväll och så lite mer sömn nattetid så jag slipper sova då jag pluggar... :p

Både Magnus och barnen pratar om katt...så vi får se hur vi gör. Magnus har hittat en på Blocket som han gärna vill ha...och ja han var jätte söt ;) Han t o m tyckte vi skulle skaffa en nu i helgen :p Men så blir det då inte. Måste tänka lite till jag... Fast bra sugen är jag.

Nä, nu ska fru Carlsson inta sängen...soooova!

Kram!

Jo förresten! Ni glömmer väl inte att bloggen blir låst fr om söndag? Maila mig om ni vill fortsätta läsa eller skriv en kommentar och lämna er mailadress...

1 kommentar:

bcsvensk i farten sa...

Jag vill juh såklart fortsätta läsa Maria =)
Har du min mail ??Tror det va ??
Annars är den :
bc.svensk@gmail.com
kramen från mej