tisdag 20 oktober 2009

Jo det var en sak till...

Tycker det är riktigt roligt att se i min statistikräknare hur folk kommit in i min blogg... :p Det är inte bara en gång som det är googlat på Trollmamma, och väldigt ofta från samma ip-nummer/ort. Nån som inte kan låta bli att kolla vad som händer i mitt tråkiga liv skulle jag tro... Har mina små aningar.

Hoppas du/ni finner det roande att läsa om sånt du/ni egentligen tycker är tråkigt, tjatigt och helt jävla ointressant. Men det är väl så...flugor dras till skiten :p

1 kommentar:

Emma sa...

Ska jag känna mig träffad?
Kanske... jag måste erkänna att jag har tittat in i din blogg ofta den senaste tiden. Varför undrar du kanske? av nyfikenhet och att jag vet att du är ett Brolle fan samt har träffat honom/bor inärheten.
Vet inte om du menade mig med ditt inlägg men jag kände mig lite träffad. Och skit? du skriver inga dåliga saker. Jag tycker att dinna inlägg är bra. Din blogg om att gå ner i vikt har jag också tittat in i och den gillar jag. Kämpar själv med att gå ner i vikt och då känns det bra att veta att man inte är ensam.

Hm... måste erkänna att jag är avundsjuk på att du har träffat Brolle och att han du nästan är grannar. Själv var jag vääääldigt nära att träffa honom på diggiloo i Stockholm under signeringen med honom om och Ola i pausen men det ville sig inte riktigt. Det var mycket folk och jag kom dit försent. Plus att dom hade problem med lyse och killarna kom tio minuter för sent. En halvtimme har alldrig gått så fort tror jag. Om jag var arg att jag inte fick träffa honom (men såg honom på håll) skojar du? jag var arg som ett bi under resten av konserten. Och besviken.

Jaja... Imorgon ska jag se Buddy Holly på Göta Lejon så då får jag se honom igen även om det bara blir det. Någon signering räknar jag inte med. *suckar*

Vill då nå mig så är min e-post adress emmibroberg@hotmail.com

Emma