torsdag 15 oktober 2009

Fortfarande nere...

ganska djupt nere också...

Funderar väldigt mycket just nu. Det finns många tankar i mitt huvud, många tankar jag inte vet vad jag ska göra av... Mycket jag skulle vilja säga, men inte kommer ut som hörbara ord. Skit jobbigt!

Funderar mycket på om det är smärtan som gör att jag är stressad och nere, eller om jag drabbas av smärtan för att jag är stressad och nere... Lite som med hönan och ägget, vem kom först? Vet snart inte vad jag ska göra...mår riktigt pissigt!

Det enda som gör mig någorlunda glad just nu är jag och Magnus ska gå och ut och äta och sen på bio på lördag. Ska bli skönt att få komma ut UTAN barn bara jag och han. Det är vi inte bortskämda med...

Just nu är jag så tom i huvudet att jag inte ens vet vad jag ska skriva...

Inga kommentarer: