tisdag 20 oktober 2009

Trött tisdag

En tisdag i trötthetens tecken... Maja sov dåligt i natt, var ledsen för att det kliade och sen lite hosta på det. Tyvärr så är jag den som vaknar först och har svårast att somna om så nu är jag jätte trött. Lägg till lite värk på det så har man en bild av hur det är att vara Maria i kväll... :p

Har varit på föräldramöte på dagis i kväll. Ungefär samma info som de senaste gångerna. Men så är det då man är inne på...få se nu...4 året där :p haha

Insåg för nån dag sen att tiden går otroligt fort. Snart har halva terminen gått... Om 2 veckor börjar vi med sista kursen för den här terminen, då kommer vi dessutom att ha 4 veckor VFU. Det slutar veckan före jul!

Fatta det är snart jul... Måste börja tänka på julklappar och present till Maja. Sen är det nyår och en massa saker till skolan som ska göras och tenta i börja av januari. Tiden springer iväg just nu...

Nä...nu får det vara slut svamlat från mig för i kväll...det blir ändå inget vettigt :p

1 kommentar:

Johanna sa...

Hoppas det går bättre för Maja inatt med sitt kliande.
Clara har pratat om Wilma ikväll när jag berättade vem jag suttit brevid. Så jag hälsar från Clara till Wilma.

Hare gott!