onsdag 7 oktober 2009

Jaahaaa

Trevligt...sjuka barn...2 av 3 är dålig i magen :s Det innebär alltså att jag måste vara hemma med de i morgon för Magnus ska på kurs. Jaja, bara att försöka att plugga så gott det går med de hemma då. Tur i oturen att det snart är helg...då behövs inte lika många dagar hemma.

Annars då? Jo i dag är en sån där dag då jag har ont så ini helvete. Skulle bra gärna vilja krypa ur skinnet. Ska ta en citadon och hoppas på att i allafall få sova...

Tänk att vissa dagar händer det små saker som gör en så glad...idag är det en sån dag ;)

Har nu fått sålt telefonen jag la ut på Blocket, och blev 700:- rikare...eller ja egentligen inte, om man räknar att jag köpte den andra :p Nu hoppas jag bara att jag även får sålt vagnen.

Nu ska jag fortsätta kika på tv...

Kram!

Inga kommentarer: