tisdag 6 oktober 2009

Tillbaka i vardagen...

Ja nu är man verkligen tillbaka till vardagen igen... Lämna barn, vara på skolan, hämta barn, laga mat, storhandla, plugga... Ja för att inte glömma tvätta, städa och allt det andra.

Men jag kan inte sluta drömma mig tillbaka till lördagen, tack och lov för youtube ;) Vi fick ju inga bilder tagna tillsammans med Brolle himself, så vi fick nöja oss med detta...


Så här snygg var jag i lördags ;)


Nu skulle det inte sitta fel att få åka i väg tillsammans med gubben en helg eller så...att få göra något bara jag och han. Längtar till barnen är lite äldre så det blir lättare att kunna lämna de. Men man kan ju alltid drömma...

Nä, nu ska jag se om det är nått spännande på tv...eller om jag ska glutta på youtube lite ;) hihi

Kram!

Inga kommentarer: