söndag 18 oktober 2009

Söndag...

Då var det söndag igen då... Idag blir det till att plugga, plugga och plugga om jag ens ska få G på tentorna i morgon. Riktigt jävla tråkigt att måsta sitta och göra det hela dagen, men jag har inget annat val känns det som.

I går hade vi barnvakt och jag och Magnus var ut och åt och såg bio. Skönt att få göra nått utan barn för en gång skull, maten var god och filmen var bra. Lite tråkigt dock att det inte blev som det var tänkt från början...men så är det. Enda nackdelen med att fara på den sena bion är att det blir så sent i säng och då man har 3 morgon pigga barn så får man ingen sovmorgon :p

Jag börjar vara så otroligt less på att ha ont, nu har det varit alldeles för många dagar efter varandra som jag haft ont. I går var det så illa att jag knappt kunde gå där ett tag, det kände som om någon körde in en kniv i ryggen på mig och det var jobbigt att andas... :s Måste snart ringa doktorn igen...har snart slut värktabletter och skulle ha haft ett nytt recept...

Nä det börjar väl vara dax att fixa frukost till barnen, sen börja tvätta lite och så plugga...

Inga kommentarer: