måndag 26 oktober 2009

Jag har bestämt mig

Från och med på söndag, 1 november, så kommer min blogg att vara låst. Vill man läsa vad jag skriver så måste man ha lösenord. För att få det så mailar man mig på: maria_med_jesper@hotmail.com


Anledningen? Ja jag vill helt enkelt veta vilka som läser min blogg, hålla "obehöriga" borta. Jag vill kunna skriva om det jag vill och känner är viktigt för MIG, och just nu så känner jag att jag inte kan det...


Ska bli spännande att se om det nu är någon som vill fortsätta och läsa det jag skriver :p

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har det varit en dag i läkemedelsräkningen anda :p Ojojoj...dessa siffror gör mig snurrig. Tur att vi nu har en del självstudiedagar så man kan sitta och kämpa med det, och samtidigt plugga Mikrobiologi. Hoppas verkligen att det ska gå bra på tentorna nästa måndag.

Förhoppningsvis så kommer vi att få veta resultatet på klinisk kemi i morgon. Hon hade bara kvar att avkoda de. Håller tummarna HÅRT att det blev ett vg där också ;)

Efter middagen i dag blev det en akut utryckning till Solbacken, Jesper ska ha spökfest på fritids i morgon och hade inte att klä ut sig till. Så nu har vi ett spöke och två små älvor här hemma...haha

Nä...tröttheten och smärtan vinner nu, orkar inte skriva mer. Glöm inte att maila mig om ni vill fortsätta läsa denna blogg från och med söndag 1 november!

Kram!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Men självklart vill man det :) Jag mailar!

Maria sa...

Maria, det räcker ju faktiskt med ett G ;-).
Vill också läsa din blogg.
Kram