fredag 9 oktober 2009

En sån där dag...

...då jag helst skulle vilja dra täcket över huvudet och sova bort hela dagen. Men det finns varken tid eller möjlighet till det. Så det är bara att försöka göra sitt bästa...

Det värker i hela kroppen, tröttheten hänger över mig som en gigantiskt svart moln och någon motivation till att plugga finns inte alls med idag. Effekten av värktabletten jag tog blev denna gång en aning yrsel och lite illamående...och knappt någon smärtstillande effekt. Lustigt det där hur det kan vara olika från gång till gång. Komiskt dock är att vi just nu läser om Farmakologi och just läkemedels effekt i kroppen och sånt där...

Har en snäll svärfar som kom och hämtade Jesper och körde honom till skolan och ska även hämta honom då han slutar så han får vara med de även i dag. Tjejerna är ju hemma från dagis även i dag för säkerhets skull... Men inte verkar de vara sjuka. Ingen av de har då varit dålig i magen nått mer...så det var kanske nått de ätit då.

Skönt att helgen är här igen. Tyvärr så kommer jag nog att måsta läsa massor i helgen...men det får gå ändå.

Nu ska jag se om jag kan återgå till pluggandet eller om jag fastnar någon annanstans :p

Inga kommentarer: