lördag 31 oktober 2009

Lördag hos Carlssons

Ja vad har hänt denna lördag hos familjen Carlsson då? Det är inte mycket... En lång och seg morgon innan vi for i väg för att handla lite...godis bland annat. Var in en sväng på Cubus och hittade de mysiga sockarna jag var ute efter, så nu slipper jag ha kalla fötter. Hittade också en jätte mysig tunika/klänning som jag inte kunde motstå...så den fick följa med också ;)

Sen har vi bara varit hemma. Jag har pluggat lite smått och gjort bort veckans tvätt, Magnus och ungarna har kollat på en massa film... I morgon blir det väl att sitta och plugga mest hela dagen. Känner att jag inte kan det där med mikrobiologin riktigt än... *suck* Hur kul är det att MÅSTE plugga då det är helg? Inte så vidare... Jaja, får väl tillbaka mitt liv om si så där 2 år och några månader :p

I dag är en sån där dag då jag inte ens skulle ha klivit ur sängen. Känner mig toknere, som om jag bara är i vägen för alla samtidigt som ingen ser mig... Skit!

Jaja...det "går väl över"...

Fortsätta kvällen slappandes i soffan är väl vad jag ska göra.

Glöm nu inte att inlägget som kommer i morgon kommer bara de som meddelat att de vill fortsätta läsa min blogg att kunna läsa... Så vill du fortsätta läsa och inte hört av dig, skynda dig att gör det då!

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gjorde inte så mycket heller igår. Blev mest å kolla på film :)

Hoppas du känner dig bättre idag!

Peppkramar till dig!