lördag 24 oktober 2009

Trevlig lördag

Men va? Det var lite snö i morse då vi vaknade...det gillas inte! I allafall inte av mig :p Tror vinter är den absolut värsta årstiden med all jävla snö :s

Idag har vi följt Magnus föräldrar för att kolla om en ny tv. Sen passade vi på att handla lite saker som behövdes, skulle ju ha gäster på middag idag ;) Lite lustigt är det då man är i väg och ska handla, alltid är det något man glömmer att köpa eller kolla om. Visst att det var nått, men kom inte på det förrän vi var hemma igen...så det får jag kolla om en annan gång då.

Efter att ha varit lite duktig och skrivit ut en massa anteckningar som en snäll klasskompis skrivit på dator och skickat till alla, läst igenom de en vända så ställde jag mig och gjorde dagens middag. Det blev hemmagjorda hamburgare...mumsigt värre!

Vi har haft familjen Nordlöf här. Det var så trevligt att äta gott och surra massor. Barnen har då haft roligt. Maja frågade redan när de gått när de kommer tillbaka :p haha Kan inte annat än säga att våra små tjejer är vilda...hittade de båda två sittandes i Wilmas hylla inne på hennes rum :p Tur den är fastskruvad i väggen. De verkar inte rädd för nånting de där... Undra hur de kommer att bli i tonåren :p Vågar inte tänka på det.

Nu är jag trött...jätte trött... Ska bara vänta på att tvättmaskinerna blir klara så jag kan hänga tvätten innan jag går och lägger mig.

I morgon blir att till att vara duktig och plugga. Måste se till att läsa i Mikrobiologi boken och räkna lite Läkemedelsräkning... Bara en dryg vecka kvar nu innan tenta på de. Hoppas vi i början av nästa vecka får veta resultatet på Klinisk kemi...är så nyfiken hur det gick.
Sen på eftermiddagen ska vill Magnus föräldrar och äta middag...surströmming för vissa och nått annat till de som inte äter det :p

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll alla där ute!

Kram!

Inga kommentarer: