söndag 18 oktober 2009

Nu är jag less

Har kämpat med pluggandet hela dagen, samtidigt som jag har tvättat massor med tvätt... Nu är jag less, jävligt less. Tar en paus nu innan jag gör sista rycket för i kväll.

Det är jävligt tråkigt att man suttit inne hela dagen och pluggat, men vad göra? Fast i och för sig så brukar vi inte göra så mycket då vi är ledig mer än att göra sånt som måste göras hemma...och det har Magnus varit duktig och gjort i dag. Tack!

Usch vilket tråkigt liv man har, fast det blir väl kanske bättre då man är färdig med skolan...eller så inte. Det kanske inte är roligare än så här att leva :p Jaja, återstår att se...

Som det kanske märks på vad jag skriver så är jag fortfarande där nere i livets berg- och dalbana...

När barnen är i säng så ska vi kika på film och jag ska försöka att inte tänka på tentan i morgon...

Inga kommentarer: