tisdag 27 oktober 2009

Undrar...

Jag undrar hur sjutton allt man ska kunna ska kunna rymmas i skallen, och speciellt i min skalle? :p Det börjar kännas fullt nu. Läkemedelsräkningen gör mig tok snurrig, massor med siffror som man ska gångra och dela hit och dit... Längtar till tentan är över. Då det gäller mikrobiologin så har jag inte lagt ner allt för mycket tid än så länge... Måste börja med det i morgon.

Nu har vi fått tag på ett nytt bord till vardagsrummet. Eller nytt och nytt...hittade ett på Blocket för 200:-, precis ett sånt som jag ville ha. Så vi slog till och det blev jätte fint! Jag är nöjd!

Idag kom min nya vinterjacka som jag beställde redan i somras och den var verkligen super fin, mycket bättre än på bilden ;) Så nu gör det inget om det blir lite kallare ute :p Även om kylan gör att jag har mer ont, jag kommer i allafall att vara fin...haha

På tal om ont...det har jag haft hela dagen. Ett tag i tag hade jag fan tänkt krypa ur kroppen. Synd bara att det inte går :s Tur att jag ska till doktorn i morgon. Inte för att jag tror att jag kommer att få så mycket hjälp då men ändå... Ska i allafall prata med honom om smärtstillande, om det finns nått annat eller om jag ska fortsätta med de jag har och i så fall hur jag kan/ska ta de...

Ni glömmer väl inte att maila mig om ni vill fortsätta läsa min blogg.... ;)

Nu ska jag...kanske...plugga lite mikrobiologi...

Kram!

Inga kommentarer: