söndag 1 november 2009

Så där ja!

Nu är det bara några få stycken som kan läsa det jag skriver i min blogg. Skönt! Kommer i allafall att ha så här ett tag nu...vi får se om jag låter alla läsa den igen sen. Men just nu känner jag att det är några jag vill ha bort härifrån.

Denna söndag går åt till att plugga... Men det känns som om det inte vill fastna :s Återstår att se i morgon då det är dax att skriva tentorna...

Hoppas ni kan lämna en liten kommentar så jag vet att ni som är inbjudna nu kan läsa ;)

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kram!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är här :)

Håller tummarna för dig imorgon!

Kramen

Myzan sa...

Jag är oxå här :P

Johanna sa...

det funkar =)

bcsvensk i farten sa...

Jag är här jag med,de funkade kanon =)
Hoppas du nu får bort "den / de" du vill ha bort,så du sen kan öppna om du nu vill öppna igen,de kanske funkar lika bra så här =)

Jag önskar dej al lycka med tentorna i morrn,du ska se,de har nog fastnat mer än du tro =)

Kajsa sa...

Det funkade för mig med :-)

Lycka till nu i morgon!

Sarah sa...

Har så svårt att förstå folk som läser en blogg för att använda det emot en sen... Blir folk störda eller har åsikter så behöver de ju inte läsa. Men... det verkar finnas alltför många som har några getter på grönbete :)

Maria k sa...

Me too

Anneli sa...

Nu är även ja å läser = )